Παρασκευή, Μαρτίου 16, 2018

Ο Βωμός των 12 Θεών. Το Ιστορικό των Αγώνων

 
 
Μια ταινία για τους αγώνες που δόθηκαν για τη διάσωση και ανάδειξη του Βωμού των Δώδεκα Θεών και του Ελέους. Το ιστορικό της πορείας ενός αγωνα που αποτελεί πλέον ορόσημο. 
 
Τίτλος: "Λέαγρος ανέθεκε δώδεκα θεοίσιν" 

Τρίτη, Οκτωβρίου 31, 2017

Οι θεοί των Ελλήνων είναι ΘΕΟΙ και όχι άνθρωποι!

Πλουτάρχου Ηθικά

"Περί Ίσιδος και Οσίριδος" παρ.23.

Και ανοίγουν πόρτες στην ασέβεια του άθεου λαού και συνάμα, εξανθρωπίζοντας τα θεία προσφέρουν εξαιρετική ευκαιρία στις λοιδωρίες του Ευημέρου του Μεσσηνίου, ο οποίος αφού έκανε αντίγραφα ανύπαρκτης και ασεβούς μυθολογίας, διαδίδει στην οικουμένη κάθε είδους αθεΐα, και διαγράφοντας όλους, γενικά τους θεούς, τους μεταβάλει σε ονόματα στρατηγών και ναυάρχων και βασιλέων, οι οποίοι έζησαν, τάχα, σε χρόνια παλιά.

Κυριακή, Οκτωβρίου 29, 2017

Ζευς, ο θεός που επέβαλε την τάξη


Zeus - Hermitage

Γονείς του ήταν ο Κρόνος και η Ρέα, τα παιδιά του Ουρανού και της Γαίας, σύζυγος και αδερφή του η Ήρα και τα παιδιά του αμέτρητα! Ο Ζευς ήταν ο ηγέτης μίας ομάδας θεών που αναμφίβολα ενέπνευσαν τους Έλληνες στην καλύτερη εποχή της ύπαρξής τους.

ΑΘΗΝΑ - ΘΕΑ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ


H Αθηνά ήταν η θεά που συμβόλιζε τη σοφία. Οι Έλληνες, ο πρώτος λαός που κατέκτησε τη λογική σκέψη και διατύπωσε καθολικούς νόμους για τη λειτουργία του σύμπαντος, έπλασαν μια θεά που προσωποποιούσε την εξυπνάδα και τη φρόνηση. Άλλωστε, ακόμη και ο τρόπος γέννησης της θεάς ήταν τέτοιος που μαρτυρούσε τις ιδιότητές της. Η γαλανομάτα κόρη ξεπήδησε από το κεφάλι του παντοδύναμου και πάνσοφου Δία.
Τον καιρό που ο πατέρας των θεών και των ανθρώπων ανατρεφόταν στην Κρήτη, χωρίς να το γνωρίζει ο Κρόνος, από τις Νύμφες του βουνού και τις Ωκεανίδες, ερωτεύτηκε τη Μήτιδα. Αυτή ήταν η πιο συνετή από όλες τις αδερφές της. Με τις συμβουλές της βοήθησε αποφασιστικά τον Δία να πάρει την τελική νίκη. Αυτή του έδωσε το μαγικό βοτάνι με το οποίο ο φοβερός παιδοφάγος αναγκάστηκε να βγάλει από το στομάχι του τους θεούς που είχε καταπιεί. Η Μήτιδα ήταν η πρώτη σύζυγος του Δία ή σύμφωνα με άλλους η πρώτη ερωμένη του.

Σάββατο, Οκτωβρίου 28, 2017

Η ΜΕΤΕΝΣΑΡΚΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΦΥΣΙΚΟΙ ΝΟΜΟΙ

Η φθορά και η δημιουργία, ο θάνατος και η επαναγέννηση, είναι αέναες εκδηλώσεις του Όλου Φωτός για την κοσμική ισορροπία των συμπάντων.
Οι συνεχείς ενσαρκώσεις είναι προσωπικές επιλογές κάθε ψυχής μέχρι ν' ανεβεί στο ανώτερο επίπεδο φωτός από αυτό που βρίσκεται πριν την ενσάρκωσή της.
Μόνοι σας και αυτόβουλα επιλέξατε την ενσάρκωσή σας σε πεδία πυκνώσεων στη Γαία, την περιοχή που γεννηθήκατε, καθώς και τους γονείς σας που είναι αποκλειστικά και μόνο δική σας επιλογή.
Πριν την ενσάρκωσή της, η ψυχή, θαυμάζει και επιλέγει έναν από τους δύο γονείς της, πατέρα ή μητέρα και γι αυτό οικοδομεί το δικό της σώμα σαν αντίγραφο αυτού.

Πώς οι ψυχές επιλέγουν τους γονείς και την οικογένειά τους

Χρόνια πριν γεννηθεί το κοριτσάκι μου είδα ένα όνειρο πως είχα κόρη. Ήρθε σε μένα, με αγκάλιασε, μου είπε πως είμαι η μητέρα της και πως το όνομα της είναι Έβελιν.

Αυτό το όνειρο αποτυπώθηκε στην μνήμη και στην καρδιά μου. Τόσο πολύ που όταν ανακάλυψα ότι ήμουν έγκυος, ήξερα πως ήταν κορίτσι και πως μου είχε πει ήδη το όνομα της: Έβελιν. Το να ευχηθώ για ένα παιδί δεν θα μπορούσε να είναι πιο αληθινό!



Για να εξελιχτούμε, οι ψυχές μας έρχονται στην Γη περισσότερο από μια φορά. Το ξέρω αυτό γιατί καθώς μεγάλωνα και άλλαζα έμαθα πολλά για τις συμβάσεις της ψυχής και την μετενσάρκωση και οι σκέψεις μου και οι πεποιθήσεις μου κλίνουν προς αυτή την έννοια. Για εσάς που απορρίπτετε την μετενσάρκωση σας προσκαλώ να εξερευνήσετε την ιδέα πως η ψυχή γεννιέται σε διαφορετικά σώματα για πολλές ζωές.

Η διαχρονική αξία της αντίστασης του 1940 και τι σημαίνει σήμερα

Αποτέλεσμα εικόνας για Δημητρίου Αλευρομάγειρου

Του Δημητρίου Αλευρομάγειρου,
Αντιστράτηγου εα. Επίτιμου Γενικού Επιθεωρητή Στρατού.



Επί ένα και πλέον έτος ο πυρίκαυστος Σιμούν της Αξονικής θύελλας κατακαίει εδάφη και Λαούς. Διεξάγεται η μεγαλύτερη, αγριότερη και καταστρεπτικότερη από όλες τις ανθρώπινες συρράξεις. Ο περισσότερος κόσμος έχει φορέσει την στρατιωτική στολή και με ποικίλα θανατηφόρα όπλα σπεύδει στο στίβο...

Έχει περάσει το τραγικό καλοκαίρι του1940. Οι οχυρωμένες γραμμές στις οποίες με τόση εμπιστοσύνη στηρίχθηκε κατέρρευσαν διαδοχικά.

Βρισκόμαστε στο φθινόπωρο του 1940 ..Ο τροχός του Άξονα ισοπεδώνει εδάφη και Λαούς.... Πολλοί στοχάζονται ότι εντός ολίγου θα δώσουν τα χεριά ο Ιαπωνικός με τον Γερμανισμό και ψιθυρίζουν το παν κατέρρευσε!!!» Στη καρτερική Βρετανική αντίσταση λίγοι στηρίζουν ελπίδες..

Aντισυνταγματάρχης Χαράλαμπος Κεφαλόπουλος... ο πρώτος Έλληνας αξιωματικός που έπεσε ηρωικά το ΄40

Εβδομήντα επτά χρόνια μετά τον θάνατό του με μια σφαίρα στο μέτωπο, ακόμη αγνοείται η τύχη των οστών του πρώτου υψηλόβαθμου Έλληνα αξιωματικού που έπεσε ηρωικά μαχόμενος στο αλβανικό μέτωπο κατά των Ιταλών στις 22 Νοεμβρίου 1940.

Πως η σιωνιστική-ναζιστική προπαγάνδα δημιουργεί παραπληροφόρηση και νομιμοποιεί το ισραηλινό ναζιστικό καθεστώς...

Eπειδή ήταν εβραίος στο θρήσκευμα μας τον πλάσαραν (Ελληνική Πολιτεία & Κεντρικό ισραηλίτικο Συμβούλιο) ως τον πρώτο Έλληνα αξιωματικό που έπεσε ηρωικά στη Μάχη της Πίνδου;

 

Μέρα που 'ναι σήμερα...

Παρασκευή, Οκτωβρίου 27, 2017

Το ιστορικο ντοκιμαντέρ για τις Γερμανικες θηριωδιες στο Αμάρι Ρεθυμνου

Αποτέλεσμα εικόνας για ΚΑΛΗ ΣΥΚΙΑ ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΝΕΛΛΑΚΗΣ
Ένα ντοκυμαντερ για τις θηριωδιες των γερμανών στην Κρήτη.
Έρευνα – Σενάριο – Παραγωγή: Γιάννης Κανελλάκης, Μανόλης Παντινάκης.

Σκηνοθεσία: Τάσος Μπιρσίμ. Φωτογραφία: Νίκος Σαράντος. Μοντάζ: Δημήτρης Πλιάγκος. Αφήγηση: Στέλιος Φωκάς.

Το Αλβανικό Έπος 1940 - Η μάχη της ξιφολόγχης

 Αποτέλεσμα εικόνας για Το Αλβανικό Έπος 1940 - Η μάχη της ξιφολόγχης
Το πρώτο ισχυρό ΟΧΙ που είπαν οι Έλληνες στρατιώτες των φυλακίων της ελληνοαλβανικής μεθορίου και τις άγνωστες μάχες τους, παρουσιάζει η « Μηχανή του χρόνου ».

Οι ρεμπέτες «παρόντες» στο έπος του ’40, αλλά και στην κατοχή

 Αποτέλεσμα εικόνας για ρεμπέτες «παρόντες» στο έπος του ’40,
Μέχρι πριν μερικά χρόνια, τα μόνα επετειακά τραγούδια που ακούγονταν τις μέρες του ΟΧΙ, ήταν αυτά των δημιουργών του ελαφρού τραγουδιού και της επιθεώρησης, όπως π.χ. Κορόιδο Μουσολίνι, Βάζει ο Ντούτσε τη στολή του, Παιδιά της Ελλάδος παιδιά κ.ά., ερμηνευμένα κυρίως από τη Σοφία Βέμπο, την αποκληθείσα και «τραγουδίστρια της νίκης», αργότερα δε ασμένως παρούσα στη χούντα και μάλιστα με εθνικήν ενδυμασίαν!

Η ιστορία της ιαχής «Αέρα»

 
Λίγες λέξεις της Νεοελληνικής γλώσσας κρύβουν τη μαγεία της ιαχής …Αέρα! Μεγάλωσαν και μεγαλώνουν Ελληνόπουλα που συγκινούνται και δακρύζουν, θαυμάζοντας τον ηρωισμό των παλικαριών στα ελληνοαλβανικά σύνορα το 1940.

Φιλοσοφία της Ευδαιμονίας. Η αρχαιοελληνική προσέγγιση – Ευγένιος Αρ. Γιαρένης

  Φωτογραφία του Ευγένιος Γιαρένης.
"ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑΣ. Η ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ", ομιλία του κ. ΕΥΓΕΝΙΟΥ ΑΡ. ΓΙΑΡΕΝΗ, στρατιωτικού εισαγγελέως, Δρ. Δημόσιας Διοίκησης Παντείου Πανεπιστημίου και συγγραφέως. Η ομιλία δόθηκε στην Αθήνα, στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο του Δήμου Αλίμου Αττικής, στις 9 Οκτωβρίου 2017.

Εστιάζοντας στην επικαιρότητα◄ Γ. Κοντογιώργης & Φ. Γιοβαννόπουλος

  Βίντεο για Εστιάζοντας στην επικαιρότητα◄ Γ. Κοντογιώργης & Φ. Γιοβαννόπουλος
Εστιάζοντας στην επικαιρότητα◅ Ο Γ. Κοντογιώργης και ο Φ. Γιοβαννόπουλος

ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΑΘΗΝΩΝ «Αστρονομικές χρονολογήσεις του τέλους του Τρωικού Πολέμου και της επιστροφής του Οδυσσέα»

 Φωτογραφία του χρήστη Φρυκτωρίες.
Κατά τη διάρκεια δημόσιας συνεδρίας της Ολομέλειας της Ακαδημίας Αθηνών , την Πέμπτη, 19 Οκτωβρίου 2017, ο αντιπρόεδρος της Ακαδημίας Αντώνιος Κουνάδης ανακοίνωσε την επιστημονική εργασία με τίτλο «Αστρονομικές χρονολογήσεις του τέλους του Τρωικού Πολέμου και της επιστροφής του Οδυσσέα» των κ.κ. Σταύρου Παπαμαρινόπουλου, Παναγιώτας Πρέκα-Παπαδήμα, Παναγιώτη Μητροπέτρου, Έλενας Μητροπέτρου, Παναγιώτη Αντωνόπουλου, Γιώργου Σαραντίτη, Κοσμά Γαζέα, Παναγιώτη Νάστου, Κώστα Κυριακόπουλου, Αλεξάνδρας Τσιρώνη.
 Δειτε το βιντεο της εκδηλωσης

Δήμητρα Λιάτσα: Η ΙΕΡΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΦΕΥΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ

171116 LIATASA

Ο Έλλην νούς είναι εφευρετικός και αυτό είναι ένα από τα εγγενή χαρακτηριστικά της Ελληνικής φυλής. Μπορούμε να ανιχνεύσουμε την εφευρετικότητα μέσα στους Ελληνικούς μύθους;