Σάββατο, Απριλίου 26, 2014

Παντελής Καπαρουδάκης:Ανακοίνωση υποψηφιότητας ως Περιφερειακού Συμβούλου Ξάνθης


Παντελής Καπαρουδάκης
Η υποψηφιότητα μου είναι απάντηση στην τουρκική εθνικιστική υστερία.
Είχα αποφασίσει την μη συμμετοχή μου ως υποψήφιος στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές, εφόσον το κίνημα μας δεν έχει αυτόνομη ή συνεργαζόμενη κάθοδο στην ιδιαίτερη μου πατρίδα, την Κρήτη.

Οι εξελίξεις όμως που μεθοδευμένα δρομολογούνται στην Θράκη μας από την επεκτατική πολιτική της Άγκυρας, μου επιβάλουν όχι μόνο να μην παραμείνω αδιάφορος, αλλά αντίθετα να συνδράμω τον αγώνα των απροσκύνητων Ελλήνων, στην πιο κρίσιμη Ελληνική Περιφέρεια, συμμετέχοντας στον συνδυασμό «Μακεδονία – Θράκη ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ» με υποψήφιο Περιφερειάρχη, τον φλογερό πατριώτη και Βουλευτή του κινήματος μας Τέρενς Κουίκ.
Το αίτημα μου έγινε δεκτό με χαρά, τόσο από τον επικεφαλής, όσο και από τους συνυποψηφίους μου, κάτι που με τιμά ιδιαίτερα.
Έτσι θα έχω την ύψιστη τιμή να είμαι υποψήφιος σύμβουλος της περιφερειακής ενότητας Ξάνθης.
Ο σκοπός της υποψηφιότητας μου έχει καθαρά συμβολικό χαρακτήρα προκειμένου να σταλεί ένα μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση, ότι η Κρήτη είναι ΑΔΕΡΦΕΣ με την Μακεδονία και την Θράκη μας, ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ.
Έστω και αν κάποιοι δωσίλογοι πολιτικοί μας έχουν αφήσει σκόπιμα τους Θρακιώτες, έρμαιο στα νύχια των πρακτόρων του τούρκικου προξενείου και των Γκρίζων Λύκων.
Έστω και αν κάποιοι προσπαθούν να «βαφτίσουν» την μουσουλμανική μειονότητα, τούρκικη.
Έστω και αν με προπαγάνδα και απειλές μεθοδεύουν τον εκτουρκισμό των συνελλήνων μας Πομάκων.
Έστω και αν κάποιοι έχουν ήδη υπογράψει να μετατραπεί η Θράκη μας σε ΕΟΖ. (Ειδική Οικονομική Ζώνη)
Ας το πάρουν όλοι απόφαση ΟΤΙ, εμείς οι απλοί Έλληνες, ΔΕΝ ΠΑΡΑΧΩΡΟΥΜΕ ούτε μία σπιθαμή Ελληνικής γης, αλλά και ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΜΕ αβοήθητους τους αδερφούς μας στην Θράκη ή σε όποιο άλλο σημείο της Επικράτειας.
Ως απλός Έλλην, αλλά και ως Κρητικός και θεωρώντας ότι εκφράζω τα συναισθήματα της συντριπτικής πλειοψηφίας των συμπατριωτών μου, δηλώνω ότι εάν χρειαστεί, είμαστε πανέτοιμοι να ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα και τον ίδιο δρόμο που περπάτησαν οι πρόγονοί μας, ΜΑΚΕΔΟΝΟΜΑΧΟΙ.

Είμαστε όλοι οι Κρήτες ...ΚΑΙ Θρακιώτες.~
Καλό βόλι

Παντελής Καπαρουδάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ιστολόγιο είναι ανοιχτό σε οποιονδήποτε σχολιασμό, αρκεί να μην είναι απρεπής. Τα αισχρόλογα θα διαγράφονται άμεσα.